środa, 8 sierpnia 2012

UP-DATE mojej pielęgnacji i makijażu twarzy oraz podstawowa pielęgnacja ciała

Witajcie Kochani !
Dzis jak planowałam od jakiegoś czasu aktualizacje mojej pielęgnacji twarzy i ciała w skrócie :)

(zmieniłam kremy w lipcu i kupiłam nowy róż a reszta od wiosny niezmiennie)

KREMY NA DZIEŃ

mam cerę MIESZANĄ
  1. krem na dzień L'Oreal TRIPLE ACTIVE skóra normalna i mieszana - w przeciwieństwie do kremu na noc o którym pisałam w denku lipcowym, zapach ma ładny, konsystencja krem-żel, świetnie się rozprowadza i  pozostawia delikatny film na twarzy dlatego ze ma filtr 15UV
  2. krem z wysokim filtrem na dzień Ergo SUN SENSE SPF 50+ - nie pozostawia mega tłustego filmu na twarzy ale pod makijaż średnio, stosuje go gdy wiem ze bedzie mocne słońce a jak wiecie ja mieszkam w UK to juz pomine sprawe pogody, na co dzien SPF 15 wystarczy ..
  3. krem NIVEA zmniejszający widoczność porów i Q10 plus z SPF 15 - kupiłam ten krem z wielką nadzieja dla skóry mieszanej i co za rozczarowanie, zero matu, świecę sie jak latarnia po nim NIE POLECAM, ja go używam "po domu" nakładam go chojnie czasem jak maseczke nadmiar usuwam, no jedyne co to świetnie nawilża i pięknie pachnie ALE efekt tej latarni jest straszny - BUBEL ale do zużycia




PODSTAWOWY MAKE-UP
  1. podkład w musie DREAM MATTE mousse MAYBELLINE odcien 010 Ivory - lubie go choć średni mat ale lubie za bezsmugową i lekką aplikacje ( nakładam palcami :), zauważyłam ze w końcu moja twarz złapała troszke koloru i staram sie zużyć również odcień ciemniejszy 030 Sand ( kupiony zima- ale wtopa z odcienem była)
  2. puder RIMMEL Clear Complexion - puder transparentny, mam wrażenie ze matuje chwile dluzej niż STAY MATTE, z obu jestem zadowolna ale ten jakby lepszy (zawiera naturalne minerały) i ma kontrolować czyt. minimalizować wypryski, przypuszczam ze osoby z cera trądzikowa odczułyby róznice przy tym a STAY MATTE
  3. róż RIMMEL odcień016 misty rose - odkąd go kupiłam wszystkie poszły w kąt, uwielbiam go jest jak ciepła brzoskwinka :) zdjęcie nie oddaje
i pędzle

  1. do pudru  RT by Samantha Chapman - uwielbiam go, używam go codziennie od kilku miesięcy nie zamienie na inny !!
  2. do różu używam ECOTOOLS ( tego do bronzera ale kto tak nie robi ? :) - hit nr 2


A DLA CIAŁA 

  • serum Good-bye Cellulite NIVEA - duzo lepszy niż żel i działa ale w połaczeniu z dietą
  • od niedawna olejek NIVEA - smaruje nim strefe wew ud bo tam sie borykam z rozstępami :(
  • masło malinowe TBS - pięknie pachnie na skórze, używam zazwyczaj wieczorem czasem w dzień kiedy mogę nosić krótki rękaw smaruje nim ręce szczególnie przeguby :)

 mniam, mniam :P

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...