piątek, 5 lipca 2013

zakupy - podsumowanie czerwca 2013

Witajcie :) 

jak obiecałam druga część zakupów - z czerwca :) już w nowej scenerii :) plus mały dodatek z Polski

Tym razem dużo nowości :)) plus pare sprawdzonych już produktów
nigdy nie probowałam marki V05 do włósów, podchodziłam do nich obojętnie 
ale skuszona na blogu Hexxany dobrą opnią mgiełki do włosów daje szanse 
musze przyznać że zapowiada się ciekawie 
a odżywka czeka na swoją kolej 

 troche nowości 

klasyka i  trzeba też czymś chłodzić opuchnięte nogi i stopy....

 nareszcie upolowałam i to na promocji 5-minutową maskę Good Things 
bardzo jestem ciekawa tego cuda :)
moj pierwszy i chyba nie ostatni Barry M 
jak te błyszczyki cudownie pachną

sprawdzony Rimmel salon pro - trzyma się tydzień !!

 troszkę klasyki 

.............

oraz dodatek z Polski 
poprosiłam o wysłanie paru produktów 
chciało mi się przetestować coś polskiego 
oprócz kremu Soraya który znam juz dobrze :) 


Troche tez się nazbierało w czerwcu ale nabyłam dużo nowości i może coś was też zaciekawi lub podpowiecie czy warte używania. 
Tyle na dziś :) 
Miłego wieczoru.

5 komentarzy:

  1. mam taki sam stosunek do vo5 jak ty mialas :) nie wiem czy sie na ich produkty skusze.
    ogolek zakupy calkiem spore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej :) ależ dawno nie zaglądałam do Ciebie :)

    Widzę, że skusiłaś się na tę mgiełkę. Niezła jest :) aż dziw, że takie cudo znalazło się wśród tej marki biorąc pod uwagę skład, to już w ogóle :))) Szkoda tylko, że nie mogę kupić jej w każdym sklepie :/

    Jesteś już kolejną osobą, która zachwala błyszczyki Barry M :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, hej :) mgiełka jest świetna :) zapraszam częściej :D
      ps. błyszczyki są świetne

      Usuń
    2. Ostatnio ciągle brakuje mi doby :) i mam spore zaległości. Obiecuję, że się poprawię :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...