wtorek, 19 listopada 2013

THE FAB PORE czyli zdecydowanie Fabulous Soap and Glory Product

Witajcie kochani

Juz od dawna kusi mnie zeby podzielić sie recenzją produktu marki SOAP&GLORY tzw The Fab PORE 
maski i peelingu dwa w jednym :)


wygląd tego produktu komletnie sie zmienił
mam tu na myśli zarówno szate graficzna jak i sam produkt 
dla porównania kiedys posiadałam juz pierwszą wesje tego produktu 
ze względu na ciąże nie dane było mi go zuzyć i wtedy musieliśmy sie rozstać 
ale 

sama konsystencja się nie zmieniła nadal jest taka sama 
gęsta pasta z rozpuszczalnymi drobinkami 
która łatwo rozprowadza się na twarzy
przypuszczam ze zmienil sie skład ale nie ma o  infomacji o skądzie na opakowniu jak na porzednim
bardzo wydajna

zarówno w formie maski jaki i peelingu sprawdza się rewelacyjnie 
zmniejsza widoczność porów 
ale co najważniejsze 
pozostawia skóre jedwabiście gladka nawet jest zastosujemy jako 5minutowy peeling
działa troche podobnie do peelingu enzymatycznego 

skład 

ja ekspertem w tej dziedzinie nei jestem ale jak ktos jest zainteresowany może sie blizej przyjrzec :)
jest to produkt który zdecydowanie  polecam i na pewno powróce ponownie

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...