piątek, 13 lipca 2012

DeNko - druga polowa czerwca

Stwierdziłam ze druga polowe denka z czerwca juz wrzuce.

Chciałam go połaczyc z lipcem ale bedzie tego za duzo na raz wiec teraz małe co nieco
pierwsza polowa denka czerwiec podlinkowana kliknij :)

a oto reszta denkowców:



Na poczatek to co mnie rozczarowało:

  • antyperspirant Garnier Mineral wesja UltraDry - jak lubie te deo i sprawdzają sie rewelacyjnie tak zapach tej wesji jest dla mnie osobiście nie- do - zniesienia !! nie kupie ponownie 
  • sztyft Dove Invisible Dry - sprawdza sie w roli nie brudzenia ubrań ale mnie nie chroni i jest uwazam słaby, strasznie sie po nim pociłam












RESZTA DENKOWCOW ze statusem Bardzo fajnie i Rewelecja :)

  • PANTENE 2 min deep repair masque - świetna maska używałam jej jak odżywki bo juz po kilku minutach działa, własy są po niej niesamowicie miękkie i odżywione, kupie znowu na pewno polecam
  • SOPOT SPA peeling myjący - produkt świetnie wam znany ale ja mam na niego własny sposób, używam z rękawica do peelinu i wtedy działa jak mocny zdzierak bo w wersji "myjącej" mnie nie zadowalał przy tym świetny z masażem :) też działa, kupie jak mi sie uda ;)
 
  •  DR NICK LOWE super charged day crem spf 15 anti-age  - fantastyczny krem na dzień z jednym malutkim minusikiem, strasznie sie po nim świeci twarz i wymaga zmatowienia ale to wina spf... stan mojej cery znacznie sie poprawił po uzywaniu przez pol roku dzien w dzien a konsystencja jest bardzo lekka i świetnie sie rozprowadzał
Z tych produktów równiez byłam zadowolona sa na zdjeciu głownym powyzej bo bateriami padla a bylo to przed szałem przeprowadzki wiec sorki:

  • shower gel RADOX Brazilian Fusion  - przyjemny żel ale zapach kojarzył mi sie troche z męskimi żelami, uzywałam go zamienie z innymi, kupiłabym jednak znowu był ok HAUL
  • eye make up remover Garnier - dużo lepszy od Nivei z która sie dosłownie męcze ale nie tak dobry jak jego dwufazowy brat :)
  • maseczka Ziaja anty-stres z glinką żółta - kolejne opakowanie MOJ FAWORYT mam juz zapas z Pl :)
A wam jak ida zużycia, znalezliscie jakies perełki wśród swoich denkowców?
Bo ja zdecywdowanie tak i polecam :)
Pozdrawiam 





1 komentarz:

  1. Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale może wypróbuję kiedyś dezodorant Garniera.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...