niedziela, 22 lipca 2012

haul lipcowy cz.I a w nim jak wykorzystalam moje boots'owe punkty w mega dealu

Na mojej bootsowej karcie uzbieralo sie juz ponad 3500 a zbierałam je juz bardzo długo głownie z myslą o perfumie.

Nie wiem czy wy tez tak macie ale ja staram sie korzystac z tych ofert kiedy mozna dostac dodatkowe 100, 200 lub 300 punktow za zakupy w roznych ofertach lub tych indywidulanych.


Mi raz udalo sie nawet zrobic deal ze za wydane 25 funtow na zakupy za ktore dostalam 200 punktow ekstra i wykorzystalam tez kupon podwojne punkty dostalam okolo 500 puntow gratis :)

Ale do rzeczy okolo 2 tyg temu byla promocja na moja ulubiona prefume DIESEL  LOVERDOSE ktora w wersji 30 ml kosztuje ok 36 F , ale tego dnia nadal byla w promocji 24 funty i zapytalam pania czy przy tej ofercie moge wykorzystac swoje punkty bo wiadomo ze czasem pewne rzeczy sie nie łącza ale okazalo sie ze jak najbardziej :D



Wiec okazalo sie ze nie tylko oszczedzilam pieniadze ale po prostu ok 1000 punktow za które dokupiłam sobie pędzel do bronzera ECOTOOLS  (ktory jest fantastyczny )
I stalam sie posiadaczka 2 wspaniałych rzeczy praktycznie za darmo :)

PO PROSTU NIESAMOWITY DEAL :)

Tego dnia kupilam tez kilka innych drobiazgow:

  • fantastyczny róż Rimmel - kolor idealny
  • serum Good-bye cellite NIVEA - moje juz drugie opakowanie, aktualnie na zapas bo za pol ceny 
  • maseczka Soap&Glory FAB PORE (cena 8 funtow)


juz wkrotce troche wiecej na temat maseczki ale po jednym uzyciu juz wiem ze maseczka jest rewlacyjna szczegolnie do cery mieszanej i tlustej ...

róż jest idealnym na lato 

Pozdrowienia z pochmurnego jak zawsze UK

2 komentarze:

  1. też zbieram bootsowe punkty i narazie nie wymieniam na nic,zakup rzeczywiście udany

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...